ARCHIWUM 1 od 21.05.2003 do 03.11.2005


www.egeppert.com | Forum | Archiwum 2

Tematy: 
Wiadomość o temacie: SZUKAJ MNIE..... - Wysłana przez: kiko at 23:21:31 20/05/2006
Blagam niech mi ktos przesle na skrzynke piosenke "Szukaj mnie". Blagam- bede bardzo wdzieczny!!!!!! dziekuje
Wiadomość o temacie: Re: SZUKAJ MNIE..... - Wysłana przez: Kocham_Edytę!!! at 00:04:47 21/05/2006
Z takimi rzeczami to do specjalistki od rzeczy niemożliwych-Kinii. A swoją drogą to nie wiem dlaczego tak się ta piosenka podoba :)))
MK
Wiadomość o temacie: Re: SZUKAJ MNIE..... - Wysłana przez: Kinga at 00:10:29 21/05/2006
a co to ja jestem? dobra ciocia czy co ?? ;))
Wiadomość o temacie: Re: SZUKAJ MNIE..... - Wysłana przez: kiko at 00:33:25 21/05/2006
Słowa są super... dziękuję naprawdę Kinia. Ciekawe ile masz latek specjalistko???
Wiadomość o temacie: Re: SZUKAJ MNIE..... - Wysłana przez: Kinga at 00:39:33 21/05/2006
a czy moje latka to odpowiedni temat na to forum ?? ;)
pozdrawiam
Wiadomość o temacie: Re: SZUKAJ MNIE..... - Wysłana przez: kiko at 00:41:38 21/05/2006
ciekawi mnie ile srednio latek maja wielbiciele deppert..!!
Wiadomość o temacie: Re: SZUKAJ MNIE..... - Wysłana przez: kiko at 00:42:04 21/05/2006
geppert sorry
Wiadomość o temacie: Re: SZUKAJ MNIE..... - Wysłana przez: Kinga at 00:43:21 21/05/2006
a ja jestem tu najmlodsza i swietnie mi z tym ;)))))))
Wiadomość o temacie: Re: SZUKAJ MNIE..... - Wysłana przez: Kocham_Edytę!! at 00:48:37 21/05/2006
Kinia, ma 45 lat i jest najmłodsza
Wiadomość o temacie: Re: SZUKAJ MNIE..... - Wysłana przez: Kinga at 00:52:33 21/05/2006
a Maciek ma 72 i mi zazdrosci ;p
Wiadomość o temacie: Re: SZUKAJ MNIE..... - Wysłana przez: Kocham_Edytę!!! at 00:53:41 21/05/2006
zazdroszczę Ci, fakt, gdybym ja miał znowu 45 lat.....
Wiadomość o temacie: Re: SZUKAJ MNIE..... - Wysłana przez: Kinga at 00:55:01 21/05/2006
piekny wiek, zaluj, Bracie, zaluj ;p
Wiadomość o temacie: Re: SZUKAJ MNIE..... - Wysłana przez: marta(nemo) at 00:57:18 21/05/2006
właśnie...... jak to było pięknie..... .............. te lata młodości...............
Wiadomość o temacie: Re: SZUKAJ MNIE..... - Wysłana przez: Kinga at 00:57:57 21/05/2006
co tam, Martusia, 58 lat to tez piekny wiek :)))))
Wiadomość o temacie: Re: SZUKAJ MNIE..... - Wysłana przez: marta(nemo) at 00:58:40 21/05/2006
58?? A kiedy to było?? Bo mnie skleroza łapie i już nie pamiętam.......
Wiadomość o temacie: Re: SZUKAJ MNIE..... - Wysłana przez: Kocham_Edytę!!! at 01:00:51 21/05/2006
Marta, no cos TY, przecież obchodzilismy wspólne urodziny, Twoje 58 i Michała 80-te, dwa w jednym, nie pamiętasz ?
Wiadomość o temacie: Re: SZUKAJ MNIE..... - Wysłana przez: kiko at 01:01:55 21/05/2006
a ja mam tylko 20 i ciesze sie ze... jeszcze tyle ( ) razy bede mial okazje do sluchania piosenek edyty geppert:)))
Wiadomość o temacie: Re: SZUKAJ MNIE..... - Wysłana przez: Kinga at 01:03:43 21/05/2006
20 lat...kiedy to bylo, tak daleko moja pamiec nie siega
Wiadomość o temacie: Re: SZUKAJ MNIE..... - Wysłana przez: marta(nemo) at 01:04:01 21/05/2006
heh......... widzisz co to za skleroza......... nie pamietam nawet, czy film mi się urwał....... bo może?? pozdraiwam wszystkich niezależnie od wieku!! Bo on akurat nie ma żadnego znaczenia:))
Wiadomość o temacie: Re: SZUKAJ MNIE..... - Wysłana przez: Kocham_Edytę!!! at 01:04:30 21/05/2006
Mamy nadzieję, że Twoje młode bystre oko pomoże nam znaleźć różne wywiady w internecie, zdjęcia i inne nowinki i , że się z nami podzielisz wiadomościami. "Szukaj mnie" to tylko mierny wierzchołek wspaniałej góry lodowej.
Wiadomość o temacie: Re: SZUKAJ MNIE..... - Wysłana przez: Kinga at 01:05:35 21/05/2006
no tak, w wieku Macka to juz trudno cokolwiek samemu znalezc
Wiadomość o temacie: Re: SZUKAJ MNIE..... - Wysłana przez: kiko at 01:07:26 21/05/2006
oki. ale nie mam zbyt dużo czasu ponieważ jestem troszkę zabiegany - I'm working heavy last time:))) I'm from England:)))) Ciekawe czy są tłumaczenia piosenek edyty geppert w języku angielskim????
Wiadomość o temacie: Re: SZUKAJ MNIE..... - Wysłana przez: kiko at 01:09:36 21/05/2006
słuchajcie mam małe pytanko jeszcze: czy możecie mi powiedzieć jakie stanowisko zajęła geppert w stosunku do obelg w jej kierunku po tym jej występie podczas kampanii PIS-u? to dla mnie istotne.
Wiadomość o temacie: Re: SZUKAJ MNIE..... - Wysłana przez: Kocham_Edytę!!! at 01:11:04 21/05/2006
W Londynie mieszka moja znajoma z czasów Powstania, zresztą cała Polonia angielska jest podobna, więc chyba oni pomogą w przetłumaczeniu.Edyta śpiewa także piosenki Hemara, a w Anglii, zdaje się, jeszcze go pamiętają. Ja pamiętam. A co do piosenek po angielsku to odsyłam do działów PIOSENKI i DYSKOGRAFIA. Uważam, że po polsku lepsze.
Wiadomość o temacie: Re: SZUKAJ MNIE..... - Wysłana przez: marta(nemo) at 01:12:39 21/05/2006
?? a to do nas pytanie?? daj spokoj

my już tak starzy jesteśmy, że nie pamiętamy.... to już taki wiek.....
Wiadomość o temacie: Re: SZUKAJ MNIE..... - Wysłana przez: Kinga at 01:13:18 21/05/2006
na tym forum temat wystepow dla PiS-u jest juz dawno zamkniety i niech tak pozostanie
Wiadomość o temacie: Re: SZUKAJ MNIE..... - Wysłana przez: Kocham_Edytę!!! at 01:13:40 21/05/2006
Obelg nie komentowała, bo trudno je skomentować, na konstruktywne słowa krytyki pewnie komus odpowiedziała. A w ogóle to PiS-u jest wszędzie pełno, może niech to miejsce tutaj będzie wolne od tego wątku ? :)))
Wiadomość o temacie: Re: SZUKAJ MNIE..... - Wysłana przez: marta(nemo) at 01:16:48 21/05/2006
Była kiedyś taka piękna audycja w Trójce "Tylko bez polityki proszę......"
Wiadomość o temacie: Re: SZUKAJ MNIE..... - Wysłana przez: kiko at 01:18:00 21/05/2006
ok ale nikt nie powinien sie wstydzic tego ze popiera jakas tam partie... kurcze troche mnie denerwuje taki stosunek do tej sprawy. przeciez to normalne ze artysci takze chca zyc i potrzebuja pieniedzy tylko dlaczego nie mowia tego otwarcie??? przeciez to normalka chocby tutaj na wyspach a w polsce jeszcze nie.. ciekawe czy powiedziala w jakims z wywiadow ze faktycznie jest za pis-em czy moze zagrala tylko dla kasy. nie rozumiem dlaczego jej wielbiciele nie moga tego wiedziec i mowic o tym... to jest chore. to powrot do czasow komuny - temat tabu! nie to zly nawyk - chyba z poprzedniej epoki:) pozdrawiam
Wiadomość o temacie: Re: SZUKAJ MNIE..... - Wysłana przez: kiko at 01:19:24 21/05/2006
moze podeslalby mi ktos jakiegos linka to bym sobie poczytal o tej sprawie - ale interesuja mnie tylko wywiady z geppert. dzieki z gory. pozdrawiam
Wiadomość o temacie: Re: SZUKAJ MNIE..... - Wysłana przez: marta(nemo) at 01:20:56 21/05/2006
ODsyłamy do różnych wątków w Archiwum i do regulaminu Froum........ Myśmy po porstu już swoje powiedzieli i nie zamierzamy tego powtarzać bo znów rozpęta się burza..........
Wiadomość o temacie: Re: SZUKAJ MNIE..... - Wysłana przez: Kocham_Edytę!!! at 01:22:22 21/05/2006
Tragedią Polski jest to, że próbuje ślepo czerpać wszystkie zachowania m.in z Wysp, także ekshibicjonistyczne zwierzanie się ze swojej prywatności, braku pieniędzy, sympatii politycznych itd. Całe szczęście, że nie wszyscy się temu poddają.
Wiadomość o temacie: Re: SZUKAJ MNIE..... - Wysłana przez: marta(nemo) at 01:22:27 21/05/2006
To Ty nie wiesz, że pani Edyta udziela ze 4 - 5 wywiadów na rok? No może kilka więcej... Ja na ten temat nie znam żadnej wypowiedzi osobistej. Pozdro :)
Wiadomość o temacie: Re: SZUKAJ MNIE..... - Wysłana przez: Kinga at 01:25:27 21/05/2006
skonczmy ten temat, bo znowu bedzie afera
Wiadomość o temacie: Re: SZUKAJ MNIE..... - Wysłana przez: kiko at 01:26:13 21/05/2006
Do KOCHAM EDYTE: to ze probuje sie czerpac jakies zachowania od ludzi ktorzy zyja w kraju bradziej wolnym niz polska i w kraju w ktorym jest wolnosc slowa i kazdy moze sie wypowiedziec i parady wolnosci to przeszlosc bo wszystko jest normalne i akceptowalne jest tragedia??? hm chyba nie:)
Wiadomość o temacie: Re: SZUKAJ MNIE..... - Wysłana przez: kiko at 01:27:13 21/05/2006
jaka tragedia? o czym mowisz KINGA? co sie moze stac?
Wiadomość o temacie: Re: SZUKAJ MNIE..... - Wysłana przez: Kinga at 01:27:31 21/05/2006
a ja sie obawiam, ze tutaj nie znajdziesz odpowiedzi na dreczace Cie pytania
Wiadomość o temacie: Re: SZUKAJ MNIE..... - Wysłana przez: Kinga at 01:28:44 21/05/2006
tragedia? nie mowilam o tragedii tylko o aferze, stali Bywalcy Strony wiedza o co chodzi, niezbyt to przyjemne
Wiadomość o temacie: Re: SZUKAJ MNIE..... - Wysłana przez: kiko at 01:29:16 21/05/2006
oki jesli nie znajde to.... ide spac:) hm szkoda ze mamy troszke inny punkt widzenia na te sprawy ale coz... nic sie nie da zrobic.

pozdrawiam was wszystkich
Wiadomość o temacie: Re: SZUKAJ MNIE..... - Wysłana przez: marta(nemo) at 01:29:25 21/05/2006
Widzisz, myśmy jeszcze nie przywykli do takiego "otwierania się" i aczkolwiek podejmowane tematy nie są dla nas tabu, to po prostu nie potrzebujemy przesadnych manifestacji...... I komu jest potrzebny taki ekshibicjonizm? Bo mnie nie..... To tylko tanie sztuczki na podniesienie nakładu jednego czy drugiego tabloidu...... (moim zdaniem), których to nie czytam........
Wiadomość o temacie: Re: SZUKAJ MNIE..... - Wysłana przez: Kocham_Edytę!!! at 01:30:38 21/05/2006
Tragedią jest to, że skoro każda szeregowa aktorka na przykładowych Wyspach zwierza się ze swojego małżeństwa, pożycie seksualnego, problemów z zajściem w ciążę itd. to według niektórych znaczy, że tak TRZEBA i każdy kto tego nie robi nie robi dobrze, że to jest CHORE. I nie jest to kwestia wolności, parad równości itd. tylko wyboru, czy gwiazdy chcą opowiadać np. o swoich sympatiach politycznych czy nie. Jeśli nie chcą, czy są chore? Chyba nie.
Wiadomość o temacie: Re: SZUKAJ MNIE..... - Wysłana przez: Kinga at 01:30:39 21/05/2006
o tym bylo tutaj juz niejeden raz, wiec po co do tego wracac?
Wiadomość o temacie: Re: SZUKAJ MNIE..... - Wysłana przez: kiko at 01:31:12 21/05/2006
ano tak o aferze mowilas. ale dla mnie afera to slowo kojarzace sie z ... czyms co nie ma nic wspolnego z forum..a juz napewno z tym forum.

pozdro
Wiadomość o temacie: Re: SZUKAJ MNIE..... - Wysłana przez: Kinga at 01:31:37 21/05/2006
to odsylam do archiwum
Wiadomość o temacie: Re: SZUKAJ MNIE..... - Wysłana przez: marta(nemo) at 01:31:47 21/05/2006
Na dreczace Cie pytania nie znajdziesz tu odpowiedzi, my jej tez nie znamy... I ja nie chce poznac, bo dla mnie Artysta - każdy pwoienien być oceniany wyłącznie po tym, co prezentuje na estradzie, a nie poza nią....
Wiadomość o temacie: Re: SZUKAJ MNIE..... - Wysłana przez: Kinga at 01:33:02 21/05/2006
i oto wlasnie chodzi
ehh, znowu sie zrobilo niezdrowo...
Wiadomość o temacie: Re: SZUKAJ MNIE..... - Wysłana przez: Kocham_Edytę!!! at 01:33:43 21/05/2006
A swoją drogą Kiko, to ciekawe, że dwudziestolatek, który prawdopodobnie wyjechał do Anglii do pracy, tak szybko zmienił "punkt widzenia"
Dobranoc
Wiadomość o temacie: Re: SZUKAJ MNIE..... - Wysłana przez: kiko at 01:35:22 21/05/2006
nie zmienilem punktu widzenia w zadnej sprawie tylko ciekawia mnie pewne watki tej... a mniejsza z tym. poszukam sam na necie.

dobranoc
Wiadomość o temacie: Re: SZUKAJ MNIE..... - Wysłana przez: Kinga at 01:41:49 21/05/2006
no to owocnych poszukiwan i zakonczmy wreszcie te niepotrzebna dyskusje
Wiadomość o temacie: Re: SZUKAJ MNIE..... - Wysłana przez: Kocham_Edytę!!! at 01:55:44 21/05/2006
To może poklikajmy o płycie MK. Przyznam, że bardzo podobają mi się piosenki z "Wierzę piosence" z samym fortepianem, nie ma ozdóbek itd. Ciekawa wersja "Idź swoją drogą", a "Kocham cię życie" jest zaspiewane tak pięknie, że , jak mówiła EG, można oszaleć. Widać, że głos Edyty ukazuje wszystkie skrywane brzmienia i niesłychaną siłę dopiero w kontakcie z publicznością. Bardzo podoba mi się "Rozmowa z Dziadkiem", taka mocno jazzująca wersja. A Wam ?
Wiadomość o temacie: Re: SZUKAJ MNIE..... - Wysłana przez: Kinga at 01:58:47 21/05/2006
piosenki z Wierze piosence na MK brzmia zdecydowanie lepiej, po prostu slychac, ze Pani Edycie spiewanie do szyb i kabelkow nie sprawia specjalnej przyjemnosci i zabija w niej emocje
Wiadomość o temacie: Re: SZUKAJ MNIE..... - Wysłana przez: Kocham_Edytę!!! at 02:16:49 21/05/2006
Ale płyta "Pytania do księzyca" tez studyjna, a jednak słychać nastrój recitalu...
Wiadomość o temacie: Re: SZUKAJ MNIE..... - Wysłana przez: Kinga at 02:29:55 21/05/2006
no i ktos tu chyba pomylil watki, nieprawdaz?
Wiadomość o temacie: Re: SZUKAJ MNIE..... - Wysłana przez: Kocham_Edytę!!! at 02:36:00 21/05/2006
Kochani, z żalem Was dzisiaj opuszczam, mój uroczy komputer nie wytrzymuje, pozdrawiam Was i dzięki za super miły wieczór i wspólne bicie rekordów, a dodatkowo Marcie życze udanej integracji :P
Pozdrawiam Kasię, Kinię I Martę
Wiadomość o temacie: Re: SZUKAJ MNIE..... - Wysłana przez: to ja at 20:11:17 19/10/2006
Wreszcie udało mi się ściągnąć super wersję audio. a płytki dvd niestety marnej jakości bez remasteringu
Wiadomość o temacie: Re: SZUKAJ MNIE..... - Wysłana przez: Kasia at 19:31:21 26/01/2007
Czesc jesli ktos chce piosenke "Szukaj mnie" niech zostawi mi wiadomosc na poczcie:) ja przesle piosenke:) a słowa znajdziecie na stronie www.emuzyka.pl pozdrawiam (mam nadzieje ze mowimu o tej samej piosenece ;p)

Powered by TechnoBoard 0.1a.